:: syaitan itu apa ke siapa??::

salam buat anda yg saya syg...:)

hmm.. anda nk tahu kenapa saya wse terpanggil nk ckp tntg 'syaitan'??

knp eyh...? hmm.. ad sebab.. tp sy wse xperlu untuk sy ckp kat cni kan.. cukuplah ia menjadi rahsia..

sy wse sy bole kata syaitan itu xsemestinya kite xnampk..........hmm...

dan syaitan itu xsemestinya burok rupa nyer............

zaman sekrg.. zmn sume org nk jd lebih dr sekadar hamba Allah.... last2 jd syaitan... tol x?

jd pd zmn moden ni, syaitan da x kerja keras sgt mcm dulu2 da tau.. dorg ada cara, strategi baaaiiiikk punyeeeerrrr....!!!!

skrg da ad konco2 yg dari kalangan manusia.......

manusia sendiri menjadi penghasut, menjadi musuh pd org laen dan juga diri sendiri........

manusia sesama manusia yg mengajak kearah benda buruk... kearah benda x elok........

iyea syaiton sebenar ada lagii.... top dorg skrg juz supervised jeer..... byk relex da skrg......

kenapa saya kt gni?? xpercaya?

org kate kite cop org jht bile kite kte dorg mcm ni kan.... ummm... tp knp sms kite nk wat bda2 2 kite x wse pun diri kite 2 yg kurg.. smpy org boleh kate g2.....hmmm..

apa yg kite buat dlm hidup ni.. itulah yg org akn nilai..... permata kah kite.. ke butiran pasir yg bakal di tiup angin....

saya bukan teramat baik untuk menegur... tp ingatan ini untuk saya.. untuk anda.. kerana sayangnya saya pada anda.... yg semuanya saudara saya...:)...

saya pun ada kekurangan, jahatnya... sama je kite... tp Ya Allah... datangkanlah wse ingin mencari sesuatu yg kite mesti berusaha untuk dapat....>>> CiNtA iLaHi<<




>>>Allah itu ada, dekat dimata hati, akrab didlm diri<<<



saya syg semua org:),

~tieya~


0 comments:


up