Lamanyeeeerrr...........


Assalamualaikum wbt..buat semua yg disayangi kerana Allah....

Alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..itulah kalimah agung yang mampu terucap untuk segala yg dipinjam olehNya pada setiap yang bergelar hamba...

lama benar di tinggalkan blog nie tanpa ape2 pengisian buat diri..peringatan buat hati yg sentiasa jauh menyendiri.. terima kasih atas segala peringatan..teguran..panduan dari2 sahabat2 tieya yg ikhlas dan sentiasa mengingatkan tieya... boleh lah usha2 blog shbt2 tieya nie ye..blog yg menarik..sempoi tapi penuh pengisian..tieya suka :)



dan lain2..mereka semua hebat dalam penulisan..fuh! xdapat nak lawan! tabik spring *toing* jelah :PP.. xpe..tieya suka baca org punye je..heee (keep it up guys!!)

oh ya..ada masa( xkira..cari jugak masa yg ada)..baca entri nie ye..sgt menyentuh hati..

nota 2: Kita menjaga hak Allah..Allah menjaga hak kita..insyaAllah..
nota 3: exam da dekat..means HSF terpakse slow sket kot :p

i'm nobody.....just t_f :)

2 comments:

yad'z said...

owh.... kawan abg pdosh ea.. hehe... sy pun suka blog dia.. banyak pengisian kan.. =)

tieya fathiyah said...

u'urm..kwn 1 sek dulu.. kan? dia hebat dalam menulis.. banyak pengisian :)


up